BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, February 27, 2009

Jumaat haha.

solat jumaat solat jumaat.
okay it's 6.30 pm.

ohh. the lalat. it's not true bahaha. actually my ear Luka.

(: conversation between the doctor and me.

doctor : chicken pox eh?

me : yup, tp nak baek dah. just nak MC. sambung dr hospital parit buntar.and SAKET TELINGA. (feeling it right here, right now)

doctor : okay. ade rase pening2 tak? telinga lagi satu mcmmane?


me : lagi satu ok, yg kanan je. check la, mane tau ade lalat ke, masok... (ok,i don't believe i said that..but i said it)

the doctor put something very big at my ears to see INSIDE.


doctor : (at the left) ok, good.
doctor : (at the right) ohh,, ade luka nih.tade lalat ponn...

me : oh. okay. (i'm speechless) :I

doctor : so, nanti ade ubat titis. just titis dlm telinga. kalau rase gerak2 dlm telinga lepas letak ubat, kemungkinan besar ade lalat. hahaha !

me : (sempat perli la pulak die ni) oh okay. -and then i walked out from the room and went to the farmacy to get the medicine. =)

okay. reminder : when your ears hurt, it means it's luka. and not because of the lalat.

spongebob is better than lalat :)

okie dokey,nak pergi mandi.

i love you,
Faai.

0 comments: